Kasa na wczasach – e-biuro podróży cz.3
5 Gru 2018

Kasa na wczasach – e-biuro podróży cz.3

Post by Redaktor

Działaj nieszablonowo

Wirtualne biuro podróży można zbudować na gotowym szablonie e-sklepu łatwo dostępnym w internecie. Koszt zakupu „e-sklepu pod klucz”, z roczną opłatą za korzystanie z serwera, adresem e-mailowym i pomocą techniczną to ok. i tys. zł. Można też wynająć powierzchnię na platformie sprzedażowej i płacąc niewielki abonament, korzystać z przygotowanych rozwiązań. Inwestycja nie jest wysoka, ale trzeba mieć świadomość, że w zamian za niskie koszty otrzymujemy produkt standardowy i bez możliwości większych zmian czy dostosowania do naszych potrzeb. Takie rozwiązanie ma też pewne plusy, bo odpowiedzialność za techniczną stronę biznesu przerzucona jest na dostawcę oprogramowania i właściciela serwerów.

Osoby, które marzą o własnym biurze podróży, mogą również przystąpić do sieci franczyzowej. Partner zyskuje w określonym zakresie prawo do użytkowania portalu przygotowanego przez franczyzodawcę. Nie musi się także martwić różnymi technicznymi sprawami, takimi jak zabezpieczenie serwerów, na których przechowywane są dane klientów oraz poczta.

– Przystąpienie do sieci franczyzowej to przede wszystkim dostęp do dobrych rozwiązań technicznych, na które pojedynczego przedsiębiorcę nie zawsze stać. Za przykład może tu posłużyć chociażby system zarządzania relacjami z klientem, jedno z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w prowadzeniu dobrze zoptymalizowanego e-biura podróży – mówi Tomasz Kozikowski. Alternatywnym rozwiązaniem jest stworzenie dedykowanej aplikacji. Na e-biuro podróży, które spełni wszystkie techniczne oczekiwania właściciela i klienta, trzeba przeznaczyć nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.

– Koszt stworzenia aplikacji obsługującej wirtualne biuro podróży zależy przede wszystkim od wielkości serwisu, informacji, jakie chcemy w nim umieścić, i funkcjonalności, które mają ułatwić klientom zakupy – wyjaśnia Tomasz Domżalski, jeden z twórców EasyGo. pl, dziś dyrektor marketingu internetowego spółki. – Projektowanie strony WWW można porównać do przygotowania tradycyjnego sklepu. Większe wymagania dotyczące powierzchni czy zaopatrzenia w naturalny sposób przekładają się na wyższe koszty przygotowania i wdrożenia, ale jednocześnie pozwalają osiągnąć wyższe przychody.

Spis Treści:

http://hita.pl/kasa-na-wczasach-e-biuro-podrozy-cz-1/
http://hita.pl/kasa-na-wczasach-e-biuro-podrozy-cz-2/
http://hita.pl/kasa-na-wczasach-e-biuro-podrozy-cz-3/
http://hita.pl/kasa-na-wczasach-e-biuro-podrozy-cz-4/

Tags:

1 Comments

Kasa na wczasach – e-biuro podróży cz.2 – HITA.PL – Wiedza na każdy temat 5 grudnia 2018 at 12:05 -

[…] http://hita.pl/kasa-na-wczasach-e-biuro-podrozy-cz-2/ http://hita.pl/kasa-na-wczasach-e-biuro-podrozy-cz-3/ […]

Leave a Comment